min födelsedag

Jag hade en jättemysig födelsedag, Js pappa och faster med familjer var här och min mamma.
Vi åt god mat och hade trevligt, visar några presenter jag fick.


Rosett halsband och tyllkjol av mamma, såhär blev köket.



Mamma och jag är riktiga paketinslagare! Kolla vad fint hon har gjort!


I låg ett sött sykitt!


Av min bror fick jag en fin berlock till mitt pandora armband


Blomma eller palm kommer inte ihåg vad den hette Js pappa brukar köpa någon specialar växt :)


Klänning från Js faster

Kommentarer
Postat av: Alexandra

åh vad mkt fina presenter :) kul med IDOL finalen då :) fint köket blev hihi ang det du skrev så haha ja det får du ta när vi träffas nästa gång hihi :) puss o kram trevlig helg

2009-11-20 @ 14:09:32
URL: http://dibellezza.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va mycket fint du fick! Men vilken låg kyl och frys ni har, det har jag aldrig tänkt på. Eller är det bara som det ser ut?

KÖKET BLEV AS-BRA!! :) Puss

2009-11-20 @ 14:47:34
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0