saknar hästlivet!


Jag har ridit i kanske 7 år på ridskola och så har jag haft 2 sköthästar under några år, bla en islandshäst
som heter Odur. Det var så mysigt men tyvärr så räckte inte riktigt tiden till.. Nu rider jag ingenting och jag saknar det så mycket!
När jag var liten så gick jag på ridskola en gång i veckan och det var verkligen höjdpunkten. En gång lurade mamma mig att alla hästar hade blivit sjuka i stallet så alla ridlektioner hade ställts in.
Det var ett April-skämt! Jag typ bröt ihop och blev jätteledsen.. haha! Om det nu hade varit så
så handlade det om en lektion, snacka om att det var mitt intresse.
Här är jag på en liten barbacka promenad i sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0