Lördagens party

I lördags var vi och firade min kusin Malin på 25-årsfest, bjöds på massa god mat och singstar.
Vi han även med att åka till Jimpas faster en sväng, hennes man fyllde år så dom hade oxå fest.
Medelåldern var mycket högre men det var jätteroligt, vi dansade ch skojade.
Sen åkte vi därifrån till Palace och träffade min bror som var hemma på besök.

Lite bilder..


Här sitter jag som en liten lill-tant me handväskan i knät, Malin öppnar presenter i bakrunden.
Födelsedagsbarnet.

Tjejerna



Jag måste bara lägga upp den här bilden. Jag sa till Erik, efter typ 3 misslyckade kort,
kan du inte luta dig lite mot Jimpa så man ser att ni är kompisar! Haha!




Erik, jag & Matilda



Dans hemma hos Js faster

Vad hände med mina lockar!?




Mot Palace

Passar på att hänga lite på brorsan

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka vackra barn! Dom måste vara mina............säger en stolt moder. Puss o kram, mamma

2009-11-16 @ 17:33:39
Postat av: Alexandra

oh my god vad snygg brorsa du har :* haha shit

2009-11-18 @ 13:54:53
URL: http://dibellezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0