GRILLNING I ENSJÖN






Nu har vi kommit hem i från Sebbe och Cissi det var jättetrevligt.
Vi har grillat, ja det fattar man ju av rubriken... Mycket skratt som vanligt!
Ligger och slappar i soffan nu och kollar på mitt favvo proram just nu BFF!
Jag är helt fast och tycker det är jättespännande. Jag hejar på Corrie.

Måste alltid sjunga med i vinjetten "could you bee the one i whant...my best friend!!"

Puss på er!

 uppdat; Jaha då kan jag inte heja på Corrie längre.
                Nä nu är det bara spännande att se vem 
                hon väljer. Om jag hejar på någon av 
                dom kommer jag bara bli besviken 
                om det inte blir den.


 


Kommentarer
Postat av: sarase

det var väl en fin outfitt! jag räknar med det..så länge jag mår bra!Ska svara snart till henne.. men självklart ska jag se till att må bra! hur har ni det?Tack igen för drickan!! =) Puss

2009-07-28 @ 21:39:49
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Emma

Ah snygg du är gumman!

2009-07-29 @ 16:07:03
URL: http://emmaskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0