Oh yes =)


I dag har jag tagit ledigt, igentligen skulle jag blivit ledig i helgen och åkt med Matilda & Ida
till Liseberg men det gick inte så jag har tagit ledigt i dag och i morgon ist.
Vaknade för en timme sedan och gick upp och borstade tänderna utan att tända lampan
och när jag står där och borstar hör jag "Heej, Heeeej!!" Oh, jävlar var rädd jag blev.
Tänkte vart kommer det ifrån, var det här innifrån lägenheten??
Och så tittar Jimpa fram i hallen.. Herregud, han vet att jag är livrädd för sådant.
Han brukar alltid annars ringa innan han ska komma hem sådär och säga
"Snart kommer jag hem, så du inte blir rädd.."
Men nu tänkte han väl att han inte skulle störa mig när jag tagit ledigt och har sovmorgon.

Nu ska jag ta en promenad och handla frukost. I dag ska det bli bannan på smörgåsen!
Visste ni att bananen är ett bär?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0