Jag kan blogga från sjön!

Helt sjukt vad fin den nya båten är, 2 "sovrum" lixom lr kabiner..
jag är inte så bra på sjöspråket
som min pappa pratar. Så ibland förstår jag inte vad det är jag ska göra när jag ska hjälpa till med något..
Då får jag fråga "aha är det det här snöret du menar att jag ska dra i?" Typ.
Jag tror jag förstör själva känslan lite när jag säger rep i stället för "tamp"
fram och bak ist för "för och akter" höger o vänster och inte "styrbord och babord" ja ni fattar..
Usch, jag får lära mig..! Jag vill oxå lära mig läsa sjökorten det är kul. Kanske jag ska plugga på i morgon i solen
Men vi har jättemysigt iaf, har ätit gott och tagit ett glas vin.
Nu blir det kaffe med baylies i, det är gott.

( Älskling, hoppas filmen var bra. Jag älskar dig! Puss Puss )




Kommentarer
Postat av: Jimpa

Ah låter som att ni har det jätte kul!! vilket jag hoppas!! Skulle gjort mycket för att vara med men måste jobba imorgon... =( filmen (bruno) tyckte ja var sådär lite rolig emellanåt men förväntade mig mycket mer men det var kul o snacka lite skit med polarna! Ha det så bra och hälsa alla! Sov så gott puss & Kram

2009-07-14 @ 22:54:49
Postat av: sarase

Jag vill också bo i båt Clara!

Det var en film som MickeP spelade in där delar av filmen spelades in i Ängesbyn där mormor bor. Lokalen som användes i inspelningen är typ en förening där mormor är ordförande lr va man säger..så hon hade hand om den biten och på så sätt kom hon i kontakt med MickeP o resten av crew. Mormor så stolt..Mm det har jag fått höra många ggr kan jag lova..! Hoppas allt e bra med Claris!Kramkalas

2009-07-14 @ 23:52:00
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0