Eko Glass

Nu har jag vaknat ur min dvala.. Det är konstigt hur man kan bli sugen på enbart en sak när man är sjuk och illamående, allt annat får en lixom att vilja spy!
I förrgår var det BARA Lilla menyn från Mcd jag ville ha, kunde bara äta knappt hälften men det var det enda den dagen.
I går var det banan som gällde och i dag är det glass.
Nu diskuterar vi vad vi ska kolla på tv, jag röstar för 101 dalmatiner på 4:an. Det blev ner röstat innan jag ens han blinka.
Batman Återkomsten går på 6:an, men det lutar mot Once upon a time in Mexico på 2:an.

Förresten var det någon som såg på Sommarkrysset när dom visade klippet
från tv4 nyheterna när Petra Nordlund råkar säga Bertil Falukorv
istället för Bertil Kalufors. Det hände inte en gång utan två! haha!  
Eller är alla ute och partar?









Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahha det var faktiskt roligt! Känner du dig bättre nu eller ? Pusss

2009-07-18 @ 22:09:12
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0