Är sommaren tillbaka?

När jag cyklade hem efter jobbet i solen kännde jag doften av nyklippt gräs. Underbart!  Visst, det är lite molnigt men bättre än förra veckan. På onsdag ska det bli 26 grader, perfekt för då är jag ledig. Någon som vill sola och bada?
I dag på jobbet drog jag igång projekt måla sol-bänkar (det är väl ett projekt som kommer pågå hela sommaren om det ens blir färdigt..) Men iaf när jag dragit fram allt och ska börja så är ALLA penslar helt intorkade med färg. Suck! 
Så det var bara att plocka tillbaka allt.
Nu ska vi snart åka till Näkna och grilla, sen ska banne mig balkonggolvet bli klart. Nu är det ju inte jag som lägger golvet men det är bara en liten snutt kvar... sen blir det att börja inreda den! Det har jag väntat länge på.
Lite balkong-inspiration;





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0