Okej här kommer bilder från i går

Visar bilder från början av kvällen!

Det börjar lungt hemma hos Matilda
När vi år på väg till festen så har jag fått något skräp i ögat så Matilda gräver ut det
medans jag håller upp ögat och tar kort samtidigt. Flera förbipasserande
tittade konstigt på oss. Alltså varför skulle jag ha kort på det? haha!


På festen, titta lite i glaset. Okej det är halvfullt eller halvtomt..



Haha, den här killen sa att han visste mer om mode än Matilda så vi hade en pose-tävling
Gör en Fahsion-pose! 1p till killen, han har ju koll på det där med fashion!


Sexy-pose! Haha, poäng till Matilda!!


Jag smyger omkring med sportdryckflaskan..


Jag tar i för kung o fosterland för att få till ett väldigt naturligt leende!


Oookej kolla in ruffset i mitt hår.




Det är här det börjar det balla ur lite..








Nu kommer Jimpa och Thompa oxå till festen..Thompa ska rida på Eriks rygg upp till lägenheten..


Så himla nöjd!


Det gick ju bra änta tills alla 3 stupade.. Thompa med huvet före!!


Jag tyckte att det var döhäfting och skulle absolut föreviga detta! 


Alla festar på som vanligt... what!? Thompa har lixom 2 stora blödande jack i pannan..




Vi ville ha en dans med den skadade, Thompa blev lixom kändis på festen.


O här kommer Jimpa




RESTEN AV KVÄLLEN ÄR CENSUR!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det var extremt lugnt och jobba, inget folk alls!

Verkar som ni haft en riktig röjkväll iaf ;)

Absolut att jag säger till när jag behöver några att träna på.

Är det bäst att ta sena kvällar efter alla slutat eller vilken tid tror du passar de flesta ?

Kramar

2009-08-24 @ 11:16:50
URL: http://frokenkb.blogspot.com
Postat av: Johanna loh

Vem är det som tar Thompa bakifrån i trappen? Är det Jimpa-Impala kanske? Gutt mos! "Det var gott för pappa de´"

2009-08-24 @ 18:17:16
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0