Måndag


Nu är jag hemma från jobbet. Ah, det är så skönt att prismärka igen!
Ingen som tjatar på en :)
I går när jag skrev om mitt hår så menade jag inte att det är fult med långt hår.
Tänkte bara klargöra det så jag inte får nån långhårig jävel efter mig ;)

Jaja, vad har jag och säga om dagen då? 9 timmar gick väldigt snabbt!
Jag har jobbat med en jättegullig tjej som heter Daniela och framåt eftermiddagen
kom vi fram till att vi har slagits när vi var yngre typ 16-17år.
Alltså det var riktigt slagsmål, jag var hos polisen dagen efter och fick visa upp mina blåmärken,
D blev av med lite hår.. Tjejer drar ju varandra i håret när det är fight!
Så komiskt att vi står och jobbar tillsammans 7 år senare.

Så här ser det ut, en liten del av lagret:

Kommentarer
Postat av: Emma

Men gud vad sjukt! Det där kommer jag ihåg ju.. haha ja vad konstigt det blir ibland! Tack för tipset, ska springa och köpa direkt! Men du, någon eftermiddag nästa vecka då, skulle du kunna? Eller torsdag den här veckan..?! KRAM!

2009-08-31 @ 21:12:31
URL: http://emmaochlivet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0