godmorgon?


Ja för mig är det godmorgon för jag är ledig!
Vi ska strax iväg och fixa muggar och papperstallrikar för vi ska hela tjocka släkten
till badhuset i dag! Nae nu ljög jag, inte hela släkten men Moster hennes man och
barnbarn som är här och hälsar på från Italien och så är min bror och hans tjej
här och hälsar på från Stockholm. Och så Mamma, jag och Jimpa såklart!
Bara min syster och hennes familj i USA som saknas! Matilda skulle följt med oxå
men hon jobbar men hon kanske hinner komma in och umgås lite endå.. eller?? ;)

Nu är det dags att åka måste bara byta kläder för jag har en viktig grej att göra innan vi ska bada.
Det här är mina favoritkläder när jag är hemma :) 


Kommentarer
Postat av: sarase

hehe kul bilder ju! hur orka han fortsätta? eller iof man har ju inte så hög smärtkänsla när man är full! Tur det! Annars hade det nog gjort ont! Jag har missat hela augustifesten. har varit sjuk =( kramar

2009-08-24 @ 19:15:13
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0